Успішне завершення курсів англійської мови

З жовтня по червень 23-24 навчального року викладачі кафедри іноземних мов проводили курси для науково-педагогічних працівників Прикарпатського національного університету. Метою цих курсів було підвищення рівня володіння англійською  мовою, що в свою чергу, сприяє підвищенню якості освіти в університеті.

Курси проводилися систематично з урахуванням сучасних методик викладання та навчання іноземних мов. Викладачі кафедри активно використовували інтерактивні методи, що дозволило учасникам не лише покращити свої мовні навички, а й опанувати нові методи викладання, які вони зможуть застосовувати у своїй педагогічній діяльності.

Завершення курсів відбулося 18 червня, коли доценти Оксана Титунь та Наталія Магас приймали підсумковий іспит у учасників. Іспит складався з кількох етапів, кожен з яких був спрямований на перевірку знань та навичок, здобутих протягом навчання. Учасники демонстрували свої вміння у письмовому та усному мовленні, а також розуміння складних граматичних конструкцій і лексичних одиниць.

Результати іспиту показали, що всі учасники успішно здали, що є свідченням високої якості навчання та зусиль, докладених як викладачами, так і самими учасниками курсів. Під час курсу були створені сприятливі умови для вивчення та удосконалення мови, обміну досвідом та впровадження інноваційних методів навчання.

Курси, проведені кафедрою іноземних мов, стали важливим кроком у підвищенні кваліфікації науково-педагогічних працівників Прикарпатського національного університету. Вони не лише підвищили рівень володіння англійською мовою, а й сприяли зміцненню професійних зв’язків серед викладачів, що є важливим для подальшого розвитку освітнього процесу в університеті.

Таким чином, завершення курсів стало визначною подією, яка підтвердила необхідність і ефективність таких заходів. Впевненість у своїх знаннях та навичках, отриманих під час навчання, дасть учасникам можливість застосовувати їх у своїй подальшій педагогічній діяльності, сприяючи підвищенню якості освіти та розвитку наукового потенціалу країни.