10 грудня 2024 року доцент кафедри Наталія Магас мала можливість долучитися до лекції професора Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона. Тема лекції – «Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні» – порушує актуальні питання для української освітньої спільноти.
Виступ професора Лаккін був присвячений розробці стратегій впровадження штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес та створенню ефективних моделей управління, які відповідають сучасним викликам і потребам української вищої школи. Одним із ключових аспектів обговорення стала адаптація освітніх технологій до умов, у яких опинилася Україна внаслідок військових дій. ШІ розглядався не лише як інструмент автоматизації, але й як засіб для забезпечення доступності освіти та підвищення її якості, особливо у сфері інклюзивного навчання.
Лекція професора Лаккін викликала жвавий інтерес серед слухачів, оскільки питання інтеграції інноваційних технологій у викладання та навчання набуває все більшого значення в умовах цифрової трансформації. Університети мають пристосовуватися до змін, які спричиняє швидкий розвиток ШІ, зберігаючи при цьому академічну автономію та орієнтацію на потреби студентів. Особливо важливими є питання етичного використання штучного інтелекту, підготовки викладачів до роботи з новими технологіями, а також підтримки студентів у процесі адаптації до цифрового середовища.
Досвід професора Лаккін у розробці стратегій упровадження ШІ у навчальні заклади є надзвичайно цінним для України, яка прагне модернізувати свою освітню систему. У світлі цих викликів, українським університетам важливо не лише впроваджувати новітні технології, але й формувати чітке бачення майбутнього, де штучний інтелект стане невід’ємною частиною освітнього простору, сприяючи інноваціям, інклюзії та сталому розвитку.
Участь доцента Наталії Магас та наукової спільноти свідчить про високий рівень зацікавленості у впровадженні передових технологій, що стане основою для побудови конкурентоспроможної та гнучкої системи вищої освіти в Україні. Цей крок є важливим не лише для розвитку освітніх практик, але й для формування нових підходів до управління, викладання та навчання у контексті глобальних викликів.